ZWROTY

1. Jak dokonać zwrotu zamówienia?

Zapakowany i odpowiednio zabezpieczony produkt należy odesłać pod adres ul. Zamkowa 2, 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

2. Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?

Koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru pokrywa zwracający. Zwroty wysyłane za pobraniem, nie będą przyjmowane.

3. Komu przysługuje prawo do zwrotu i w jakim terminie?

Prawo do zwrotu bez podania przyczyny przysługuje każdemu w ciągu 30 dni od odebrania zamówienia.
Zwrotowi nie podlegają takie produkty, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego m.in:
- środki pielęgnacyjne
- kosmetyki
- suplementy
- pasza
- książki i czasopisma

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie cywilnym, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego

4. Kiedy zwracane są środki w przypadku zwrotu i w jaki sposób?

Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconych produktów.

Środki zwracane są na wskazany przez kupującego rachunek bankowy w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub za pobraniem.
Natomiast kwota opłaconego zamówienia systemem PayU zostanie zwrócona za jego pośrednictwem.

5. Kupujący zwraca towar za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej. Paczki umieszczane w paczkomacie nie będą odbierane przez Sprzedającego.

Formularz zwrotu towaru - Pobierz PDF


REKLAMACJE

1. Jak dokonać reklamacji?

Reklamacji należy dokonać w ten sam sposób jak zwrot, wysłać pod adres ul. Zamkowa 2 , 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Jeżeli reklamacja powstała podczas transportu lub z winy kuriera należy spisać z kurierem protokół szkody i również dołączyć go do przesyłki.

2. Co potrzebne jest aby poprawnie dokonać reklamacji?

Należy dokładnie wypełnić formularz reklamacji, podać opis wady i datę jej powstania.

Wraz z formularzem należy wysłać dowód zapłaty: paragon lub fakturę VAT.

3. Kiedy otrzymam informację o reklamacji?

W ciągu 14 dni otrzymasz informację na temat swojej reklamacji.

4. Ile trwa gwarancja ?

Z tytułu rękojmi gwarancja trwa 2 lata, a dla poszczególnych produktów gwarancji udziela producent towaru.

5. Co w przypadku, gdy paczka lub zapakowane produkty dotrą uszkodzone?

W przypadku uszkodzonej przesyłki należy niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem oraz poinformować o tym Sprzedającego, przesyłając dokumenty na adres mejlowy zamowienia@pegazshop.pl

Formularz reklamacji - Pobierz PDF


WYMIANA

W celu dokonania wymiany zakupionego produktu prosimy o kontakt telefoniczny:

507-822-367 lub 507-822-351.