Derka padokowa Alpha firmy Eskadron. Wykonana z wodoodpornego oraz oddychającego materiału, odpornego na zdarcia 1680 Denier z wypełnieniem 200 gr. Posiada przedłużony przód oraz klapkę na ogon. Zapinana z przodu na klamry oraz na pasek krzyżowy pod brzuc
Wiosenna kurtka damska firmy BR. Wykonana z wodoodpornego materiału, rozciągliwego w 4 kierunkach. Posiada dwukierunkowy zamek błyskawiczny z wewnętrzna listwą, osłona podbródka i ukryte zatrzaski przy przednich kieseniach. Ozdobiona nadrukiem na piersi i z tyłu kołnierza. Materiał: 42,5% bawełna, 49% poliester, 8,5% spandexPodszewka: poliester...
Golf damski techniczny firmy Eskadron z kolekcji Platinum 2024.Materiał: 100%PES.
Bluza z kapturem Tommy Hilfinger z Logo na piersi, oraz z metalowym zapięciem na kapturze dzięki któremu utrzymuje kaptur podczas jazdy na swoim miejscu. 94,2% bawełna, 5,8% elastan
Nachrapnik firmy Waldhausen wykonany bardzo starannie z włoskiej skóry najwyższej jakości. Wszystkie klamry i okucia wykonane są wyłącznie ze stali nierdzewnej.
ZWROTY
1. Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Zapakowany i odpowiednio zabezpieczony produkt należy odesłać pod adres ul. Zamkowa 2, 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
2. Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?
Koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru pokrywa zwracający. Zwroty wysyłane za pobraniem, nie będą przyjmowane.
3. Komu przysługuje prawo do zwrotu i w jakim terminie?
Prawo do zwrotu bez podania przyczyny przysługuje każdemu w ciągu 30 dni od odebrania zamówienia.
Zwrotowi nie podlegają takie produkty, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego m.in:
- środki pielęgnacyjne
- kosmetyki
- suplementy
- pasza
- książki i czasopisma
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z regulacjami wskazanymi w Kodeksie cywilnym, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego
4. Kiedy zwracane są środki w przypadku zwrotu i w jaki sposób?
Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconych produktów.
Środki zwracane są na wskazany przez kupującego rachunek bankowy w przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub za pobraniem.
Natomiast kwota opłaconego zamówienia systemem PayU zostanie zwrócona za jego pośrednictwem.
5. Kupujący zwraca towar za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej. Paczki umieszczane w paczkomacie nie będą odbierane przez Sprzedającego.
Formularz zwrotu towaru - Pobierz PDF
REKLAMACJE
1. Jak dokonać reklamacji?
Reklamacji należy dokonać w ten sam sposób jak zwrot, wysłać pod adres ul. Zamkowa 2 , 62-310 Pyzdry wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Jeżeli reklamacja powstała podczas transportu lub z winy kuriera należy spisać z kurierem protokół szkody i również dołączyć go do przesyłki.
2. Co potrzebne jest aby poprawnie dokonać reklamacji?
Należy dokładnie wypełnić formularz reklamacji, podać opis wady i datę jej powstania.
Wraz z formularzem należy wysłać dowód zapłaty: paragon lub fakturę VAT.
3. Kiedy otrzymam informację o reklamacji?
W ciągu 14 dni otrzymasz informację na temat swojej reklamacji.
4. Ile trwa gwarancja ?
Z tytułu rękojmi gwarancja trwa 2 lata, a dla poszczególnych produktów gwarancji udziela producent towaru.
5. Co w przypadku, gdy paczka lub zapakowane produkty dotrą uszkodzone?
W przypadku uszkodzonej przesyłki należy niezwłocznie spisać protokół szkody z kurierem oraz poinformować o tym Sprzedającego, przesyłając dokumenty na adres mejlowy zamowienia@pegazshop.pl
Formularz reklamacji - Pobierz PDF
WYMIANA
W celu dokonania wymiany zakupionego produktu prosimy o kontakt telefoniczny:
507-822-367 lub 507-822-351.